Revolut Business wdrożył właśnie nową funkcję, która – jak przekonuje firma – zwiększy poziom bezpieczeństwa, pozwoli zaoszczędzić czas działu kard i księgowości oraz pozwoli na łatwiejszą kontrolę wydatków.
Zgodnie z informacjami przekazanymi w dzisiejszym komunikacie funkcja Wydatki w Revolut Business umożliwia łatwiejsze zarządzanie wydatkami formowymi, a dzięki powiadomieniom, przedsiębiorca otrzyma natychmiastową informację o każdej płatności w czasie rzeczywistym.
Funkcja Wydatki Revolut Business
Funkcja Wydatki w Revolut Business to umożliwia także stosowanie automatycznych przypomnień pracownikowi o konieczności zapisania paragonu po każdej transakcji. Aplikacja Revolut sczyta paragon, a następnie powiąże go z określoną transakcją, co pozwoli na zaoszczędzenie sporej ilości czasu na rozliczanie wydatków firmowych.
Czytaj także: Kredyt dla firm dostępny w aplikacji Santander mobile
Jak informuje w komunikacie Revolut „nowa funkcja kategoryzacji rozpozna, które wydatki się powtarzają i tematycznie je uporządkuje, osobno transport, subskrypcje etc. Klienci mogą już korzystać z predefiniowanych kategorii i stawek podatkowych, lub konfigurować je stosownie do przyjętej metody księgowej.
Rozwiązanie ma zredukować ilość czasu poświęconego na prowadzenie ksiąg, a zapisane pliki mogą zostać w każdej chwili łatwo pobrane w CSV. Następnie w prosty sposób można je zaimportować do dowolnego systemu księgowego. Zgodnie z zapewnieniami firmy, dla tych klientów, którzy korzystają z platformy do księgowości Xero, Revolut udostępnia możliwość połączenia jej z Revolut Business, dzięki czemu proces przesyłu dokumentów będzie zautomatyzowany.
Funkcja Wydatki dostępna jest dla klientów posiadających jeden z płatnych planów Revolut Business.
Bądź na bieżąco! Dołącz do nas na Facebook!