Kubota, długo, długo nic i … Lidl. Plażowy lans w tym roku dwa imiona będzie nosił. Klapki, skarpety i koszulka z żółto-niebieskim logo i czerwonym „i” właśnie trafiły do oferty dyskontu.
Niemiecka sieć marketów spożywczo-przemysłowych wpadła na pomysł, aby do oferty własnych ubrań dorzucić kilka mocno rzucających się w oczy elementów ubioru.
Klapki Lidla, skarpety Lidla, koszulka Lidla. Reklamówka Biedronki
Symbolem obciachu i totalnego „polactwa” na emigracji, jeszcze do niedawna był wizerunek jegomościa (z brzuszkiem zwykle) odzianego w koszulkę marki „xxx”, skarpetach zaciągniętych na maksa i klapeczkach Kuboty. W ręku koniecznie reklamówka Biedronki chętnie z drugim śniadaniem w środku.
Dziś, ten jeszcze do niedawna obśmiewany „styl”, stał się źródłem inspiracji dla Lidla, który postanowił pójść śladem Kuboty, a może nawet zrobić jej konkurencję – przynajmniej na jeden sezon.
#lidlfancollection – kolekcja dla … fanów Lidla
Klapki, skarpety i koszulki sygnowane logo Lidl pojawiły się w ofercie 26 kwietnia. Na swojej stronie sieć promuje je jako #lidlfancollection – kolekcję ubrań streetwearowych dla fanów dyskontu. A tych – co pokazali kilka miesięcy temu portugalczycy – Lidlowi nie brakuje.
Toda uma coleção!
Só falta a meia e o chinelo#LidlFanCollection #lidl #Lidl @lidl pic.twitter.com/P6ubbkxhwM— ? (@adelgomes90) December 1, 2020
Sintam só as meias do LIDL #LidlFanCollection
???? pic.twitter.com/xNqrA8t05y— ANTÓNIO? (@_Antonio_04_) December 2, 2020
Ceny – jak przystało na jeden z najtańszych dyskontów w kraju – wygórowane nie są. Klapeczki 24,99 zł, skarpety (dwie pary) 7,99 zł, koszulka 24,99 zł.
Jest zatem spora szansa, że naród pandemią zmęczony, ogołocony z możliwości po galeriach buszowania, dostrzeże w kolekcji Lidla potencjał i nadmorskie kurorty na żółto i na niebiesko przyozdobi. Jak to robić pokazali nam już bowiem mieszkańcy zachodniej Europy.
https://twitter.com/keanu_dias/status/1333904378298818563
Do Lidla rodacy!