Współczesny sklep musi być wyposażony w nowoczesne urządzenia i innowacyjne rozwiązania służące zwiększeniu komfortu i satysfakcji klienta z zakupów. Tylko wtedy ma szansę stać się konkurencyjny i pozostać w pamięci odbiorców, zachęcając ich do ponownych odwiedzin. Do sklepowego wyposażenia coraz częściej dołącza stoisko „coffee to go”.
Podsumowanie:
- „Coffee to go” to kompaktowe, profesjonalnie wyposażone stoisko z kawą. Zawiera nowoczesny ekspres do kawy z wysokiej klasy ziarnami oraz akcesoria takie jak kubki, mieszadełka czy cukier w saszetkach.
- Dziś stoisko z kawą nie musi być samodzielnie aranżowane i tworzone. W jego pozyskaniu wspierają wyspecjalizowane firmy oferujące wynajem gotowego kącika kawowego.
- Urozmaicenie i rozbudowanie bazowego asortymentu, zwiększenie wartości przeciętnego koszyka zakupowego oraz pozyskanie nowych klientów to tylko kilka z wielu powodów, dla których warto włączyć stoisko „coffee to go” do wyposażenia sklepu.
„Coffee to go” – czym jest?
To kompaktowe, profesjonalnie wyposażone i estetycznie urządzone stoisko z kawą. Składa się na niego nowoczesny ekspres do kawy, dobrej jakości ziarna i dodatki niezbędne do przygotowania napoju (jednorazowe kubki z wieczkami, mieszadełka, syropy smakowe, cukier w saszetkach). Zawiera także schowek i kosz na odpadki. Całość zamknięta jest w schludnym, eleganckim meblu, który z łatwością zostaje umieszczony w ciągu ekspozycyjnym lub sprzedażowo-ekspozycyjnym. Wystarczy około 1 m2 przestrzeni i dostęp do prądu. W pełni samoobsługowy pozwala klientom na przyrządzenie takiej kawy, jaką lubią najbardziej, a pracownikom sklepu nie dokłada dodatkowych obowiązków.
Kącik kawowy „coffee to go” (www.tchibo-coffeeservice.pl) możesz zyskać w ramach wygodnego wynajmu. To usługa świadczona przez kilka firm, w tym lidera na rynku – Tchibo Coffee Service.
Powody, dla których wybór stoiska z kawą to dobry pomysł
Bardziej rozbudowany i różnorodny asortyment
Z „coffee to go” do podstawowego wyposażenia sklepu dodajesz kawę na wynos – napój, który doskonale łączy się zarówno ze słodkimi, jak i słonymi przekąskami. Dla wielu osób jest też synonimem relaksu i dodatkowej energii. W ten sposób rozszerzasz bazowy asortyment i urozmaicasz go, a to z pewnością zostanie docenione nie tylko przez obecnych, ale też przyszłych klientów.
Większa wartość przeciętnego koszyka zakupowego
Drożdżówka, kanapka i batonik świetnie łączy się ze świeżo zaparzoną kawą. Zaproponuj ją gościom robiącym zakupy w Twoim sklepie, a w ten łatwy i szybki sposób zwiększysz kwotę, jaką klienci będą płacić przy kasie.
Pozyskanie nowych klientów
Według raportu ARC Rynek i Opinia z 2021 roku aż 49% Polaków pije kawę poza domem, w tym również w trakcie robienia zakupów. Rozszerzając ofertę sklepu o dobrą kawę na wynos, przyciągasz ich do swojego lokalu. Zadbaj jeszcze o zareklamowanie dodatkowej usługi, na przykład przez baner wystawiony przed wejściem do sklepu, a na pewno zauważysz wzrost liczby odbiorców.
Budujesz dobre doświadczenia
Najlepszy klient to ten, który wraca. A aromat świeżo zaparzonej, dobrej kawy, przykuwający uwagę już od wejścia do sklepu zapada w pamięć i buduje dobre skojarzenia. To znacząco zwiększa szansę, że klienci pojawią się u Ciebie po raz kolejny.
Zwiększenie konkurencyjności sklepu
Sklep, w którym poza podstawowymi produktami spożywczymi można kupić też ulubioną kawę na wynos zachęca bardziej niż lokal pozbawiony takiej usługi. Dołączenie do wyposażenia kącika „coffee to go” umacnia pozycję biznesu na lokalnym rynku.