getin mobile huawei hms

Aplikacje Getinu i Noble Bank w końcu dostępne dla najnowszych urządzeń Huawei

Aplikacje Getin Mobile oraz Noble Mobile w końcu zintegrowane z Huawei Mobile Services, dzięki czemu mogą z nich już korzystać użytkownicy smartfonów i tabletów Huawei opartych o HMS – w skrócie najnowszych urządzeń producenta.

Konieczność integracji wymuszona została przez samych użytkowników Huawei. Jak informuje bowiem Marta Dałkiewicz z Getin Noble Bank – Nasi klienci bardzo chętnie sięgają po wszelkiego rodzaju nowości technologiczne. Bankowość mobilna to obecnie najczęstszy wybór. Cieszymy się, że teraz również użytkownicy smartfonów Huawei opartych o HMS mogą pobrać nasze aplikacje i korzystać z ich funkcjonalności. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci też to docenią – dodaje Dałkiewicz.

Getin Mobile i Noble Mobile dostępna na Huawei HMS

Mimo że aplikacje Getinu i Noble Banku były dostępne w AppGallery już od grudnia zeszłego roku, do dopiero ich integracja HMS dała możliwość instalacji Getin Mobile i Noble Mobile na najnowszych urządzenia marki Huawei.

– Integracja aplikacji Getin Noble Banku z HMS nastąpiła zaledwie trzy miesiące od momentu dołączenia tych aplikacji do AppGallery, co pokazuje, że ten proces przebiegł bardzo sprawnie. Nie spoczywamy na laurach i już w najbliższym czasie zaoferujemy naszym użytkownikom kolejne integracje z HMS, również w sektorze bankowym – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

Do urządzeń Huawei, na których klienci banku mogą już instalować aplikacje, zaliczyć  możemy m.in. smartfony z serii Mate 40, w tym Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30 czy składany Mate Xs, a także tablety Huawei, jak: MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.

Jak informuje Getin Noble Bank, dzięki instalacji aplikacji na urządzeniach, klienci otrzymają możliwość wykonywania płatności mobilnych BLIK, w tym płatności na telefon czy wysyłania próśb o przelew.

Aplikacje Getin Mobile oraz Noble Mobile umożliwiają także bezpośrednie (z poziomu aplikacji) połączenie z infolinią, a także usługę Sejf, dzięki której możliwa jest blokada środków na rachunku. Dzięki aplikacjom klienci banku mogą także autoryzować dowolne operacje wykonywane w bankowości internetowej, bez konieczności wpisywania kodów SMS.

Bądź na bieżąco! Dołącz do nas na Facebook lub Twitter. Chcesz więcej? Przejdź do Prime News

Czytaj także
Total
0
Reakcji