mBank przypadkowo rozesłał testowe wiadomości PUSH do swoich klientów. Po kilku minutach Twitter zapełnił się dziesiątkami memów.
Klienci mBanku mogli dostać dziś lekkich zawrotów głowy i bynajmniej nie z gorąca. Na ekranach smartfonów osób korzystających z aplikacji mBank pojawiły się bowiem powiadomienia PUSH w stylu „ęśąćż”, czy „test wiadomości push”.
mBank testowe wiadomości „ęśąćż”
https://twitter.com/reluzkaa/status/1291000144096370690
Dość szybko zareagował na Twitterze zastępca rzecznika prasowego mBank, który w ramach banku przeprosił klientów za nadesłane do nich wiadomości.
Klienci @mBankpl przepraszamy za te pushe. To miał być tylko ograniczony test. Prosimy nie logujcie się na razie do aplikacji bo jest przez to przeciążone.
— Piotr Rutkowski (@piotrrutkowski) August 5, 2020
W godzinę później do przeprosin włączył się także oficjalny profil mBank.
Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji, Prosimy o chwilę cierpliwości. Mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center.
— mBank (@mBankpl) August 5, 2020
Ale to i tak nie powstrzymało użytkowników Twittera / klientów mBanku, którzy w trybie ekspresowym rozpoczęli tworzenie memów. Kilka z przykładów poniżej.
— Jan Buczyński (@janbuczynski) August 5, 2020
A mi ten ? pic.twitter.com/dP63xGCyZG
— Marcel Lesik (@marcel_lesik) August 5, 2020
Aby wybrnąć z wizerunkowej wpadki, mBank postanowił zmienić logo (czasowo), o czym poinformował wpisem także na Twitterze.
????? ????????? <?<?<?
w ten dzień, gdy staliśmy się memmem…????? ????????́?? ????
Dziękujemy, że byliście dziś z nami, ze swoimi memami!????????́?́ ???????
Uczcijmy to zmianą logo!Acha, no i życzymy miłego dnia!#ęśąćż
— mBank (@mBankpl) August 5, 2020
Masz newsa? Napisz do nas koniecznie na Twitter lub Facebook.